dagen..

god frukost.. hann en stund med jessika.. sen föräldrargrupp sista gången! 

stora alla barnen har blivit...

sen har det varit mys med fis och sandra och barnen som vanligt en härlig dag då =)

massa god mat me tyvärr.. =)

 

när du kommer till mig och ditt hjärta värker, värker det så mycket i mig så jag kan knappt andas.

Du betyder världen för mig och älskar dig så mycket.. kommer aldrig svika dig men snälla släpp in oss!!

jag vill så mycket.. jag ger upp hela min värld för dig ju... och det är det du vet .. det är därför du kommer till mig, just när ditt hjärta värker.. men jag behöver din hjälp att kunna hjälpa dig!!!

 

beställt tid igen nu ska det smärtas igen =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0