födelsedag...

nu är min dag också över!! blev grillat med familj och dom närmsta =)

jätte mysig dag och jag är klart nöjd!! fick tok fina och bra presenter av alla som jag blev jätte glad och tacksam för!!!

 

men en sak fattades och den människan får snart inte flera chanser!!!!! men ska inte ödsla min energi på det  det är .... inte värd så mycket betyder det inte!! och läser du detta ta åt dig annars skit i de!

 

min son kom i morse ( isaac 5 år ) med en teckning han hade skrivit själv 

"GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA ÖNSKAR ISAAC OCH MAX" plus två fina hjärtan =)

med tårar i ögonen fick han en kram och jag sa det var det finaste jag någonsin har fått!!!! det var hela hans hjärta nerlagt på ett vitt papper... älskar den pojken så det gör ont ibland, han är underbar!!!

så som ni förstår kanske så blev det en helt perfekt dag!!

 

och sandra jag bara älskar dig ännu mer för din present det vet du=)))

tack för all hjälp!! älskar dig min vän!!!!

!

 

och fia du fattades men vet varför och accepterar det men saknade dig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0