onsdag..

onsdag fotboll?? ah skiter i skiten =)

haft en helmysig förmiddag igen med fia alltid lika givande och trevligt!

igår var det min andra älskling fia som fick ett nytt sett med naglar =) alltid lika fin men nu extra fin =)

sen var det folk hemma när jag kom igår kväll men då skulle mattanten ställa sig i köket.. folket var hungriga? tja alltid min familj när jag kommer hem konstigt nog...

hur fan ska de bli när jag börjar jobba? börjar förresten mitt allvar på måndag på VALJEVIKEN SPA ..

Ska bli kul men skrämmande..

långa dagar men ska försöka vara ledig helger och när tillfälle ges vid avbokning...

snackas om halloween fest i år... oki doki ingen aning.. så där eller piss kul? inget mellanting alls...

 

ah ja jag vill öppna en affär.. Fia me... vem vet inte du.. vem vet inte jag...

så flummig bild =)


Kommentarer
Postat av: Yela

Vad för halloween fest?? =)

2009-10-14 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0